...و صبور نام تو بود بانو

آخرین مطالب

متولد همین ساعت هام

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ق.ظ
من متولد همین ساعت هام
حدودا 21 سال پیش
همین نیمه های شب
تمام راه چراغانی بود
به یمن ورود پیامبر رحمت به جهان...

من متولد همین ساعت هام
حدودا 21 سال پیش
نه خبری از تکفیری های سوریه بود
و نه از دخترکانی که سلاخی شده اند

من متولد همین ساعت هام
حدود...
فکر نمی کنم آن نیمه شب
میدان های اصلی شهری از تبار مصر
رنگ خون به خودشان دیده باشند
و یا...

من متولد همین ساعت هام
مادرم تعریف می کند که آن وقت ها
میان نور ریسه های خیابان و
یک رنگی مردم مرا به دنیا آورد

اما امشب
همین ساعتی که من متولد اویَم
مردم هرکدامشان یک رنگ اند و
خیابان ها خاموش...

پی نوشت:              
              1.امشب مثل بیست و چند سال پیش نیست
                ما هم شبیه بیست و چند سال پیشمان نیستیم...

             2.باز هم همان حس سال قبلم را دارم...
                اما مثل سال قبل، هیچکس این ساعت ها را یادش نیست...


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۲۴
  • ۴۳۶ نمایش
  • حلما

تولد

نظرات (۱)

به به یه شهریوری دیگه :) میلادتون مبارک، ان شاءالله زیر سایه حق و در پناه توجهات حضرت ولی عصر (عح) در کنار همسر گرانقدرتون سال پر خیر و برکت و خوشی پیش رو داشته باشید. سالها یک به یک میگذرند و هر ساعت و دقیقه مثل گذشته و فقط این ما انسانهاییم که همانند گذشته مان نیستیم.
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">